Paczka od TEEQUILLA !

Hej moi mili ! Rok szkolny zaczął się już pełną parą i nawet nie mam czasu żeby wpadać na bloga.
Ale postaram się to zmienić.
Dzisiaj wstając rano, wyjrzałam przez okno a tu... pierwszy śnieg który sypie i sypie, i nie ma zamiaru przestać, uwielbiam kiedy spada pierwszy śnieg.

Ale wracając do tematu posta, przyszła do mnie ostatnio paczka od TEEQUILLA !
Pięknie zapakowana !


W paczce znalazł się świetny kubek i dziewczęcy t-shert który jest świetny do spodni do leginsów a nawet do spódniczki. Ci którzy lubią wygodę chętnie założą ją jako pizamke jest naprawdę urocza.

A tu zdjęcia w bluzce od teequilla jest to naprawdę świetna marka przed którą naprawdę wspaniała przyszłość. Spójrzcie sami czy te rzeczy nie są urocze :)
Polecam wam zakupy tam z całego serca ! :)




Link do sklepu http://www.teequilla.com/
Mój instagram : https://instagram.com/kingaszymanska_/

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz w koszulce, a wystrój pokoju pierwsza klasa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paczuszka jest urocza, a także to co się w niej znajduje. A bluzka się bardzo ładnie prezentuje :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń