Summer tag ! ♥

Hej ! Ja czuję już lato pełną parą, robi się coraz cieplej i zostało już tylko 30 dni do wakacji !
Więc z tej okazji mam dla was summer tag ! 
Jest to kilka pytań które dotyczą wakacji mam nadzieję że wam się spodoba :)
Więc jak ? zabieramy się do tagu !
zdjęcia własne :)
1. Wolisz kiedy jest gorąco czy zimno ?
Jasne że wolę kiedy jest gorąco! Można się wtedy opalać, spędzać czas na dworze z przyjaciółmi i nie trzeba marznąć

2. Ulubiona pora roku ?
Lubię wiosnę bo wtedy zaczyna się już robić ciepło wszystko zaczyna kwitnąć. Ale i tak najlepsze jest lato są wtedy moje urodziny i wyjazdy na wakacje z przyjaciółmi i z rodzicami. 
I oczywiście wolne od szkoły ! 

3. Plaża czy morze ?
I plaża i morze. Uwielbiam leżeć na piasku i się opalać i gdy robi mi się gorąco wskoczyć do morza gdzie mogę się ochłodzić :)
4. Ulubiony letni strój ?

Hmm... Wydaje mi się że to będą szorty i jakiś T-shert lub crop top.
ale może być też  przewiewna sukienka, gdy jest bardzo gorąco.

5. Wybierasz się na wakacje jak tak to gdzie ?

Taaaak i już nie mogę się doczekać ! W tym roku jedziemy z przyjaciółkami do Hiszpanii przez Francję !  Zwiedzimy Paryż i disneyland, już nie możemy się doczekać jesteśmy bardzo podekscytowane !
A z rodzicami i siostrą jadę do Włoch .


6. Ulubiony napój i jedzenie na lato ?

Lody wodne pyyyycha ! I owoce najlepiej truskawki i winogrono.

7. Za co kochasz tę porę roku ?

Za to że jest:
 ciepło, słonecznie, wolne od szkoły, dużo wspomnień, plażowanie, opalanie, leniuchowanie, wspaniale,
 brak zmartwień, można długo spać, czas spędzony z przyjaciółmi !
8. Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje ?  
Zawsze chciałam pojechać do Nowego Yorku !
Jest to moje ogromne marzenie i mam nadzieję że kiedyś się spełni.
Były by to chyba najlepsze wakacje na świecie :)



No i tag dobiegł końca :) 
Mam nadzieję że wam się spodoba ! 
A wy za co kochacie wakacje?


11 komentarze:

  1. Lato kocham za to, że mogę wreszcie się wyspać, bo nawet w weekand w czasie roku szkolnego nie mam czasu na wyspanie. Kocham także za to, że można gdzieś pojechać na wakacje.
    Bardzo podoba mi się szablon bloga :)
    Ciekawy tag.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację w ciągu roku szkolnego ciężko się wyspać :)
      Dziękuję !
      Ty masz baardzo pomocnego bloga.
      Również pozdrawiam

      Usuń
  2. Też jadę w tym roku do Hiszpanii i do Francji! W takim razie życzę Ci cudownego wyjazdu i dużo słońca, bo tego w Polsce niestety brakuje :(

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi. Ja lubię wakacje za ciepło, odpoczynek, kolory i wiele innych rzeczy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjecia , masz naprawde sliczna figure ... zazdroszcze ;> , chcialam cie zaobserwowac alee nie moge nigdzie znalesc zalacznika do zaobserwowania ... :D caly czas go szukam ^^

    OdpowiedzUsuń