DIY jak zrobić modne dziury w spodniach?

Na pewno wiele z Was zauważyło że na polskich jak i zagranicznych ulicach pojawiła się moda na spodnie z dziurami. Uznałam że to fajny trend i coś nowego więc postanowiłam iść do sklepu w poszukiwaniu właśnie takich spodni z dziurami. Ale te ceny ?! Mówię NIE, Nie mam zamiaru płacić 200zł .
I postanowiłam że ze starych spodni spróbuję uzyskać taki sam efekt ! :)



Aby uzyskać taki efekt jak na zdjęciach wyżej musisz zastosować się do kilku punktów:

1.Weź jakieś swoje spodnie które np. ci się już znudziły swoim banalnym wyglądem.
2.Aby powstały przetarcia i dziury potrzebny ci będzie pumeks albo papier ścierny.
3.Na spodniach w miejscach gdzie chcesz mieć dziury i przetarcia możesz narysować sobie kształt jaki chcesz uzyskać.
4.ZABIERAMY SIĘ DO PRACY weź do ręki papier ścierny bądź pumeks i trzyj w miejscach które sobie wyznaczyłaś, trzyj do momentu aż uzyskasz pożądany efekt :)


A oto efekt jaki otrzymałam ja :


Mam nadzieję że wam pomogłam i że te krótkie porady przypadną wam do gustu.
Jak widzicie można zaoszczędzić parę złotych a efekt taki sam jak w sklepie.
:)

Całusy Kinga









2 komentarze:

  1. Spodnie wyszły ci świetnie! :)

    blackimpianto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam zdradź gdzie kupiłaś te adidasy Adidasa są super Jaki tomodel ?



    OdpowiedzUsuń